zondag 10 januari 2021

disclose-unveil-unwrap

 



We werkten tijdens de online-lessen rond het thema "onthullen-verhullen-uitpakken" en mochten het thema uitwerken naar believen. Ik koos voor deze zwart-wit verpakking ('donker en licht') en een tekst over dit welbepaalde thema. (die ik vond op de website van 'ingspire')


 

The theme for December's online class was 'disclose-unveil-unwrap'. We could work it out to our liking( as if that makes it any easier !)I went for this black and white 'packaging' ('dark and light') and a text I found on the Ingspire-website.





Met daarin een doosje 'verstopt'...

In it a small box can be found...






en in het doosje zit dan nog een tekst, met het volledige citaat:

'Het samenspel van donker en licht onthult de schoonheid van het leven' (Ingspire)

And in the box the full quote "The ensemble of dark and light unveils the beauty of life" (Ingspire)

 

En ook deze week nog nieuwjaarskaartjes binnengekregen. Fijn !

And also this week I've received a few more NY cards. Nice !

 



4 opmerkingen:

  1. Wat een kunstwerk weer.
    Volgens mij van ik steeds in bemaling, maar ik blijf jouw creaties echt waar kunst vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eine kleine Zauberbox! Toll! LG Ulrike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zooo inspirerend weer, prachtig hoe je het thema hebt uitgewerkt!!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.