woensdag 14 maart 2018

end of the Chillida project: X, Y and Z

Na bijna een jaar (klik hier voor het begin) ben ik met de letters X, Y en Z aan het einde gekomen van mijn alfabet.
26 heb ik er gemaakt, elk verschillend, maar toch passend in een uniform iets; de kleuren ,lijnen en geemboste vormen die steeds terug kwamen.
Het was een lange, maar leerrijke reis....

After a year I came to the end of my alphabet journey with the last three letters: X, Y and Z.
I made 26 letters , each and one of them different but still belonging to the same letter family; a family created by the same colours, lines and debossed forms.
It was a long, but satisfying journey ! (You can read about the start of it right here  )









 

7 opmerkingen:

  1. Vooral de X vind ik erg mooi gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Du kannst ganz stolz auf dich sein - tolle Vollendung dieses schönen Buchstaben-Projekts! Du müsstest einmal das ganze Alphabet als Sampler zeigen!
    Liebe Grüße Ulrike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig dat jouw alfabet af is! Ook wel weer jammer, want nu is het ‘klaar’. Het eind is prachtig, vooral de Z vind ik supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En ik heb het met bewondering gevolgd! Knap en super creatief hoe je elke letter vorm gaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sehr besonders, jeder für sich. Wird es einen Kasten dafür geben oder ein Buch?
    Ik zou ook graag alle letters bij elkaar willen zien.
    viele Grüße, Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie collectie! Top dat je volhield tot het einde! Zou inderdaad tof zijn om er een doosje voor te maken.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.