zondag 26 februari 2017

chocolate, blue and pink



De combinate chocoladebruin en blauw van vorige blogpost viel goed mee én ik had nog wat over van de gouache die ik maakte. Dus meer van dat.
Het werd een geboortekaartje.
Maar aangezien het blauw nog steeds wordt geassocieerd met een jongen, probeerde ik ook het rose, een kleur die ik normaal NOOIT gebruik !

I had some gouache left from the cards in my previous post, so I wanted to make some more. This time I went for a baby card; one for a boy and the pink one for a baby girl.



En nog eens de 2 samen:

5 opmerkingen:

  1. Superleuke kaarten! En met dat roze vind ik niets mis, hoor. Zeker in combinatie met het bruin komt het niet te "zoet" over.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaartjes Annick zowel het blauwe als het roze!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het roze past ook perfect bij het bruin! Gr. Syl(via)

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.