maandag 19 september 2016

cadeautasjes - gift bags


Regelmatig moet ik eens naar een feestje, etentje of zo en dan is het toch altijd fijn om je cadeautje te kunnen afgeven in een zelfgemaakt tasje.

Ik maakte deze twee.

Occasionally I have to go to a (dinner) party and then it's always to nice to be able to present your gift in a self-made bag, I think. These are two I made.
 


15 cm breed en 20 cm hoog
Het werd vervaardigd uit stevig ecru tekenpapier dat eerst werd beschreven met bister.
Het labeltje werd gestempeld met lettertjes.

I first wrote the words 'congratulations' on a stirdy paper with walnut ink.
The label was stamped.

Het tweede maakte ik in een kleur die jullie misschien niet zo gewoon zijn van mij....
 Maar toch lekker zomers nu. De achtergrond is pastepaper. Het labeltje maakte ik vorige week ook al in een ander kleurtje. klik hier

De instructies heb ik nog niet gemaakt, maar die krijgen jullie volgende week !
Dan maak ik er ééntje voor een geboorte.

18 cm breed en 25 cm hoog - on a pastepaper background/label written with orange gouache

the two of them together



2 opmerkingen:

  1. Hey Annick, ik kom via Anneke op jouw mooie blog. Ook ik ben gek op letters, dus hier zit ik goed. Ben je gaan volgen. Tot blogs, groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik sluit me helemaal aan bij Mariken! Tot kijk dus!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.