zondag 4 februari 2024

5 x there is beauty...

Met dezelfde tekst 'there is beauty in this world when there is love in your heart" (schrijver onbekend) geprobeerd verschillende resultaten te bekomen; verschillend papier, andere kleur ,ander gereedschap.

With the same text "there is beauty in this world when there is love in your heart"
 (writer unknown) I tried to get different results;
different paper, different colour, different tools.


-inkt, maskeervloeistof en gouache op aquarelpapier - ink, masking fluid and gouache on watercolour paper

inkt en aquarelpotlood - ink and watercolour pencil


witte stift op gepigmenteerd papier (indigo)

gewoon potlood - just pencil

zelfde blad maar ingekleurd met aquarel - same but coloured with watercolour

detail 

Ben er nog steeds niet helemaal uit welke ik de mooiste vind... Jullie ?

I 've still
not quite decided which one I like best... Have  you? 


Enjoy your Sunday ! Thanks for visiting ! Annick

Nog een fijne zondag en dankjewel voor je bezoekje ! Annick

5 opmerkingen:

  1. Ik zag het meteen, de donker blauw met witte tekst.
    Ik vind de tekst zo mooi, dat ik die het mooist vind omdat die het beste leesbaar is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie tekst, en uitwerking. Ik ga voor de rode. Hoewel ik vind dat de witte tekst op de blauwe achtergrond wat meer kan "ademen", omdat er bovenaan de tekst meer ruimte is (maar dat is misschien door de foto ?). Die (blauwe) zou heel mooi op een kaart tot zijn recht komen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel, Lieve ! En ja, goed idee van die kaart ! A

      Verwijderen
  3. Allemaal wel heel mooi Annick. Ik ga voor het rode en ingekleurde.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.