zondag 14 januari 2024

inky cards and experiments

 Jullie weten ondertussen al wel dat ik hou van inkt en van experimenteren, dus combineerde ik ze.

You all know by now how much I love ink and experimenting, so I combined them !

 Het begon met deze 2:                                 it all started with these 2:



Dan maakte ik wat inky papers in het blauw

Then I made some blue inky papers

waaruit ik dan rechthoekjes knipte om tot kaarten te verwerken

from which I cut some rectangles to make some cards



En voor het laatste experiment heb ik enkele oude en kapotte zakdoeken natgemaakt ; eerst met water, dan met inkt en dit was het resultaat:

And for the final experiment, I wet some old and broken handkerchiefs ; first with water, then with ink and this was the result:

beinkte zakdoeken aan het drogen - inky handjerchiefs which are drying in the sun

resultaat - result

voor deze tweede werkte ik met aquarel-here I used watercolour instead of ink


Ik heb absoluut nog geen idee wat ik ermee ga doen...suggesties altijd welkom !

I have absolutely no idea yet what I'm going to do with them....

 

 Bedankt om te komen kijken en nog een fijne zondag ! Annick

 Thanks for your visit !

1 opmerking:

  1. Ik heb natuurlijk veel belangstelling voor kaarten en die van jou vind ik heel mooi!
    Kunstig hoor, met die paneeltjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.