zondag 15 oktober 2023

boxes + thinking outside the box

 Uit een aantal oefenbladen maakte ik deze  doosjes, in verschillende maten en hoogtes. Altijd handig om op voorraad te hebben .

From some practice sheets I made these 4 boxes, in different sizes and heights. Always handy to have in stock .Nothing special, just some basic boxes.




bovenkant - top

onderkant - bottom


 

 

Ook maakte ik ong 30 mini-doosjes als probeersel om samen in een compositie op te plakken.

I also made about 30 baby boxes attempting a nice composition, gluing them all together.

op een karton samengelegd op zoek naar een goeie compositie-piecing them together looking for a pleasing composition.

 Ik had nog een (mislukt)werkje liggen dat ik beplakte met theezakjes  en daarop heb ik dan de doosjes bevestigd. In de meeste doosjes heb ik dan letters geplakt die samen 'thinking outside the box' vormen.

I found a previous project I wasn't really happy with, so I glued some tea bags on top. Then I glued the baby boxes down and cut out letters from old magazines. Together it reads 'thinking outside the box'.

 




Bedankt voor jullie bezoekje en tot volgende week ! A

Thanks for your visit and see you next week !





3 opmerkingen:

  1. Wat leuk, je "mislukte" canvas met de doosjes. Heb je dat aan je muur hangen?
    Mooie kleuren, echt herfst kleuren, past goed bij deze tijd van het jaar.
    Leuk gegaan hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je dozen de max. Mooi groetjes M

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Raffiniert und auch scheitern kann gut sein! Wunderbare Boxen! VG karen

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.