zondag 19 december 2021

ho ho ho

 

Omdat het niet altijd zo ernstig hoeft te zijn, deze kaart voor jullie...(inspiratie vond ik op Pinterest, het is dus niet mijn eigen ontwerp)

Because it doesn't always need to be serious: this card for you    (inspiration on Pinterest, not my own design)



 

Voor diegenen die kerstmis vieren; gezellige kerstdagen voor jullie !

Voor diegenen die niet vieren; geniet van de vakantie !

For those who celebrate Christmas: merry Christmas and for those who don't: enjoy your holidays !

5 opmerkingen:

  1. Wàt en leuk idee!!!!
    Ga ik onthouden, want heb nog wel wat snelle kaartjes nodig denk ik.
    Bedankt voor je mooie kaart die ik mocht ontvangen, ik herkende meteen, toen ik de envelop zag, dat de kaart van jou moest zijn, alleen het adres was al een feestje, zo mooi geschreven.
    Ik heb de kaarten allemaal hangen in onze kamer, die van jou hangt er mooi tussen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, gemakkelijk en snel. Soms kan het ook simpel zijn.
    Fijne kerstdagen en een leuk verlof

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love the buttons. I think some not serious is needed at the moment

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Absolutely, Jac ! Couldn't agree with you more ! Thanks.

      Verwijderen

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.