zondag 5 juli 2020

'found letters' is back !ABCD#1

ja, hoor, na een jaartje stilte zijn ze er weer !

In augustus vorig jaar begon ik met het het verzamelen van deze prachtexemplaren tijdens onze vakantie naar Engeland/Wales. De rest werd nadien aangevuld met 'letters' uit de buurt en letters die ik spotte tijdens uitstapjes e.d.

Het concept bleef hetzelfde: bedoeling is om lettervormen te vinden die niet als letter bedoeld zijn.
Ik hoop dat jullie er even blij mee zijn als ik.

After a year of silence, they're back !
In August last year I started collecting these beauties when we were on holidaty in Wales and England. All the rest was found in the neighbourhood or taken on various trips in Belgium.
The concept hasn't changed: I tried to find letter shapes, which aren't meant to be letters.

Enjoy !

#1: A-B-C-D
A: tafel op het terras van de pub "The Black Rabbit" in Arundel
     table in the garden of "The Black Rabbit" in Arundel



B:
De 'b' vond ik in eigen huis...
I found the 'b' on my own patio...





De cactus op mijn terras


C:
het bed waarin we sliepen in Shrewbury-bed at the Cromwell Inn in Shrewsbury
 En ok, zo zie je natuurlijk nog niet echt een "C", maar zo al iets beter,
the woodcarving in the bed looked like this;


en zo helemaal !
Or when you turn the picture, like this :




D:
Ook de D komt van op vakantie, dit is (wat er overbleef) van de kapel van Tintern Abbey.(12de eeuw-Wales)
Ruins of the 12th centuryTintern Abbey Chapel in Wales

5 opmerkingen:

  1. Ja, 1 van mijn favoriete onderdelen op je blog!!!!
    Leuk!
    Je hebt mij destijds ook aangestoken met het zoeken naar letters, maar ik ben er nooit mee verder gegaan.
    Ik heb er nog niet zo veel, maar wie weet ga ik er toch weer eens naar kijken.
    Leuk onderdeel, succes met zoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En jij hebt daar natuurlijk oog voor! Tof om te zien hoe jij je omgeving ziet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh ja zooo leuk, inspirerend ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waar dat jij allemaal letters in ziet, ongelooflijk. Geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wie schön, es gibt wieder neue Buchstaben! ...und ich habe ganz vergessen, dass ich ja auch welche suchen wollte!
    Das b gefällt mir sehr gut!
    Liebe Grüße - Ulrike

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.