zondag 28 juni 2020

black out poem on paper + haiku



In juli/augustus vorig jaar 'schreef' ik een aantal 'stiftgedichten' . Daarvan heb ik er nu ééntje op papier gezet.
De tekst gaat als volgt: "Op de achtergrond hoorde ik mijn guilty pleasure - een muzikale taal die ik bewonder vanbinnen".

In July/ August last year I "wrote" a few blackout poems. I wanted to write one of these on paper. Sorry, the text is in Dutch...







Khadi paper (South India) 320 gr
fineliner 0.25
2B pencil
watercolour paint


Ook maakte ik nog een opdracht af voor het kalli-corona projekt.
De 'ingrediënten' waren dit keer: een achtergrond met meerdere materialen + tekst

And I accomplished another assignment for the kalli-corona project too. 
The ingredients were : a background using different materials and a piece of text. Here's the result :

inktense pencils- rice paper -foil- gouache-acrylic ink  -  ik gebruikte hiervoor inktense potloden, rijstpapier, alufolie, gouache en acrylinkt. haiku is by Herman Van Rmpuy.






4 opmerkingen:

  1. Je kalli-corona project komt heel dramatisch over met die vlekken en de donkere kleur, past echt perfect bij deze tijd.
    Mooi weer hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij het eerste is de aquarel zo mooi aangebracht.
    Je tweede projekt is een enorm mooie combinatie van kleuren, materiaal, tekst, ...
    Je maakte er twee prachtwerken van !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eine spannungsreiche Collage hast du gearbeitet! LG Ulrike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie collage, de kleuren zijn een beetje somber, maar gaan toch goed samen. De donkerste stukken vind ik de mooiste.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.