zondag 19 april 2020

2nd box and 3rd and 4th..

En omdat een van de opdrachten van het kalli-corona-project het maken van een kadoosje was, maakte ik ook nog deze :

And because one of the assignments of the kalli-corona-project was: make a giftbox, here is the second one:

kribbelde eerst wat letters met witte acrylverf in de tjanting op deze achtergrond - first I scribbled with the tjanting and white acrylic paint on this background from my stash

draaide dan mijn blad om en schreef nog wat letters in blauw - then turned my page and scribbled some more (blue) letters


Zodat ik dit blad had om doosjes mee te maken.
So that I ended up with this page to make gift boxes with :

Ik koos eens voor een driehoekig model, eens wat anders..
I chose this triangular one. They don't always need to be square, right ?



En toen had ik nog een heel stuk van mijn blad over en maakte ik ook nog deze....
After that I hadn't used all of my paper yet, so I made this one too:

17 cm





En nog ééntje om het af te leren... (een kleintje)
And a last one....

8 opmerkingen:

  1. Ze zijn stil voor stuk zó mooi.
    En omdat je het papier zelf gemaakt een beschreven hebt nóg persoonlijker.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Extra mooi als het papier zelf gemaakt is! Een tjanting heb ik ook liggen, voor de kinderen deed ik batik, misschien doe ik dat later wel weer terug, nu vind ik het teveel gesmos.
    Ik wil je nog bedanken voor mijn verjaardagskaart. De kinderen vonden het Verfspoor of Inktspoor ( met wat deed je het ? ) super cool!
    Fijne zondag! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke doosjes, is de uitleg op het internet te vinden? Supermooi papier gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je , Miche. Neen, niet van het internet,wel van een workshop van lang geleden. Stuur me maar een mailtje...

      Verwijderen
  4. I so appreciate being able to read and comment in English here ... thank you for that. Your work is always fascinating, but I especially like this "scribbling" on a dark pinstriped ground ... such an exceptional look and feel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deine Schrift gefällt mir immer so gut, egal auf welchem Hintergrund - und die Dreieck-Boxen sehen total schön aus mit diesem Papier!
    Liebe Grüße Ulrike

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Das Papier ist wundervoll!Ich liebe solche skriptoralen Blätter!
    Viele Grüße, Karen

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.