zondag 29 maart 2020

playing with watercolour and...letters of course

Af en toe moet er ook wat tijd zijn om te 'spelen', vind ik. Vandaar dat ik mijn aquarelletjes nog eens bovenhaalde om deze lettertjes in te kleuren.
De letters zijn niet door mij ontworpen. Ze komen uit een stansalfabet van een vriendin.

Now and then we need some time to 'play'. Hence I took out my watercolour paints to colour these letters.
I didn't design these letters myself, though. They're from a die-alphabet of a friend.




3 opmerkingen:

  1. Zeker is het goed om af en toe te gaan "spelen", heel goed voor de ontspanning.
    Deze kaart is vrolijk en mooi.
    Ik maakte laatst ook een kaart met deze tekst, maar gebruikte stempels hiervoor.
    Fijne zondag.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf zeg! Die onderste is lekker vrolijk van kleur, maar ook de andere versies zijn mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Play is the highest form of reasearch, gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.