zondag 19 januari 2020

watercolour flowers

Toen ik tijdens de kerstvakantie door de blog van Godelieve (stampingmathilda) 'bladerde', kwam ik  deze post tegen met geschilderde bloemen in aquarel. Dat wou ik ook wel eens proberen...

When I was browsing through Godelieve's blog (stampingmathilda) in the Christmas holidays, I came across this post with watercolour flowers. I also wanted to try them ..




Nu nog een korte tekst of zo erbij...
I will just need to add a short text or so...


En ook in de grafiekles heb ik niet stil gezeten. Ik koos deze 2 ontwerpen om een ets te maken. Wordt vervolgd.
These are the 2 designs I chose to make an etching with. To be continued...



9 opmerkingen:

  1. De bloemen met de zachte kleurtjes, die vind ik heel erg mooi!!
    Daar zou ik inderdaad een kleine, korte, niet te opvallende tekst op zetten.... meer heeft het niet nodig om een mooie kaart te worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je aquarelbloemen zijn prachtig en in heel mooie kleuren !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. love your monotone take on the watercolor flowers ... thanks for the link!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi die watercolor flowers. Kan voor allerlei gelegenheden dienen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie bloemen zeg, zullen weer mooie kaarten worden

    BeantwoordenVerwijderen
  6. The flowers are stunning! Your talent is obvious...and the etching looks exciting too - good luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, ich liebe deine zarten Aquarellblumen! Sie wirken ich diesem Graublau besonders edel - und ja, deine schöne Schrift dazu, stelle ich mir sehr schön vor!
    Liebe Grüße Ulrike

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.