zondag 15 september 2019

cards and dripping

 Dit blad lag al (veel te )lang te wachten om verwerkt te worden. Het is een soort van dripping van lakverf op papier.
Enamel paint on paper, which has been lying about for too long...

Ik dacht dat het wel mooi zou zijn op kraftpapier .
I thought it would be nice to combine it with kraft paper.

So I used bits and pieces to use on these square cards:


ik gebruikte kleine stukjes eruit om te verwerken op deze vierkante kaartjes.


En ook ben ik net gestart in de academie, grafiek . Ik heb nog maar 2 lessen gehad maar het valt reuze mee !
Hier zie je mijn eerste etsen die uit de pers rolden. Technisch gezien vond ik ze nog wel oké, maar over de tekening zelf ben ik nog niet zo tevreden. Maar ik heb me voorgenomen nog niet te streng te zijn voor mezelf in deze beginfase...

I also started following graphics at the academy. I've only had 2 lessons, but I like it already..
These are the 2 very first etchings I made. There's still room for improvement, as you can see, but I intend to not to be too strict or demanding for myself at this stage.

7 opmerkingen:

  1. Het staat prachtig op kraft!!
    Wat een mooie serie weer, het is altijd zo kunstig, jou kaarten.

    Leuk, een nieuw opleiding/cursus, succes en inderdaad, niet TE streng zijn hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede keuze, die kraft kaarten! Ze zijn prachtig!
    Waarschijnlijk ben jij de enige die ziet waarom er iets "schort" aan je prints, ik vind ze heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die "gedripte" stukjes op kraft zijn inderdaad prachtig. En zo fantastisch gecombineerd met dat wit!
    Leuk dat je aan grafiek begonnen bent. Die richting staat ook nog op mijn lijstje... Maar ik ben toch maar nog een jaartje tekenen begonnen, ik vind dat ik eerst een beetje een basis moet hebben voor ik aan iets anders begin.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaartjes, mooi hoe het zwart wit contrasteert met kraft. En wat gaaf dat je een opleiding bent gestart, echt iets voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die dripping past perfect op het kraftpapier. Heel mooi ook met de witte letters.
    Heel tof lijkt me die nieuwe hobby!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.