zondag 11 augustus 2019

found letters: part 6 + alphabet stamps

Vandaag aan de beurt: Q-R-S:

huis in Meensel- house in Meensel
detail v e betonnen omheining - track on a cement fence

staart van leeuw in ridderzaal v h kasteel in Meldert- lion's tail in Meldert Castle

ALPHABET STAMPS - letterstempels

Een paar weken geleden, sneed ik nog eens wat letterstempels, makkelijk en goedkoop m.b.v. karton en foam. Handig om af en toe eens een envelopje te 'pimpen'...

A couple of weeks ago, I curved another alphabet. Easy and cheap with cardboard and foam.
So that I can pimp an occasional envelope or so.





8 opmerkingen:

  1. Als je er oog voor hebt zijn er inderdaad overal letters te vinden.
    Toffe zelfgemaakte alfabetstempels!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap gevonden hoor!!!!
    Zo leuk! Je hebt mij ook aangestoken, maar ik moet bekennen dat ik nu alweer een hele poos niet om mij heen kijk op zoek naar letters.
    "Spaar " jij ze ook op, in een speciaal mapje p je telefoon? Totdat je het hele alfabet hebt?

    Je zelf gesneden letters zijn mooi.
    Als je dat kan, heb je zomaar, heel goedkoop, en mooi alfabet met steeds andere lettertypes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja, inderdaad, Daphne, elke zomer begin ik met zoeken, meestal begint de zoektocht op vakantie, want daar zie je toch vaak ietsje andere dingen dan thuis.Dan hoop ik toch al de helft gevonden te hebben. De overige letters probeer ik dan de rest van het jaar bij aan te vullen. Leuk dat ik je heb aangestoken. Ik hoop ze dan ook ooit eens te zien te krijgen op je blog. groetjes, A

      Verwijderen
  3. Bald ist dein Foto-Alpha komplett, so gerne schaue ich es mir an! Du findest immer sehr schöne Buchstaben... im letzten Post fand ich das N auf dem Himmel sehr toll!
    Eigentlich wollte ich dieses Projekt ja selber auch machen, doch ich habe es völlig vergessen.
    LG Ulrike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I am loving your search for letters - and the way you find them in all sorts of places - that Q!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. thanks, Fiona, it's amazing what you can find if you take an effort to look around you ! Go well, Annick

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. thanks, Fiona, it's amazing what you can sometimes find if you take the effort to look around you ! go well, Annick

      Verwijderen
  6. Geweldig knap gevonden en je zelfgemaakte stempels zijn helemaal top!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.