woensdag 17 oktober 2018

lines, bars and stripes 2

 Deze liet ik jullie vorige week al zien, maar heb er ondertussen tekst aan toegevoegd.
Ik had de tekst eerst in trekpen in klad gemaakt, maar vond de letters zelf maar niks. Ik vond enkel de contouren mooi, dus maakte ik 'm eerst zo:

eerst zo geschreven met trekpen, maar enkel de contouren gebruikt. - I first wrote the words like this, but only used the contours of the letters.
I showed you this one last week, but I felt like it needed some text. I first wrote the text (in scrap version) with a ruling pen, but didn't really like the letters. I did like the contours though...

 But then the letters looked so "empty", and  I decided to fill them partially up with pencil.

Maar toen leken de lettertjes plots zo 'leeg' dus vulde ik ze gedeeltelijk toch maar op....



6 opmerkingen:

  1. Echt mooi! Heel toffe lettertjes van vorm en een leuk effect met die dégradé in potlood.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk dat je je denkproces/the making off laat zien.
    Het is prachtig geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Das Alpha sieht klasse aus, hast du es selbst entwickelt? Sehr gute Idee, es zum Teil mit dem Bleistift wieder zu füllen, das passt sehr gut! LG Ulrike

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Danke, Ulrike. Das ist ein sehr altes Alpha aber mit 'Rulingpen' geschrieben

      Verwijderen

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.