zondag 1 juli 2018

July


This is what my calendar looks like for this new month.

Zo ziet mijn kalender eruit voor deze nieuwe maand.

En ook goed nieuws van het blogger-front: ik krijg jullie reacties nu ook weer binnen via mail ! Geweldig toch ?
Altijd fijn van jullie te horen want dat apprecieer ik echt en een fijne zomervakantie voor iedereen ! Ik ben  in juli en augustus nog steeds op post, maar enkel op zondag.

Also good news on the Blogger-front; I can receive your comments again on my mail ! Isn't that great ? It's always nice to hear from you, I really appreciate that and a nice summer holiday for all of you !
(In July and August I'll be posting every Sunday.)

8 opmerkingen:

  1. Oh, das sieht sehr schön aus! Wie ist das entstanden? Sieht ein bisschen wie marmoriert aus, oder gefärbten Schaum abgenommen????
    Neugierige Grüße
    Moni

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. danke, Moni, ja ,genau:erst mit gefärbten Schaum abgenommen und dan auch noch Tusche abtropfnen lassen.

      Verwijderen
  2. Weer een heel mooie pagina voor je kalender! Ook voor jou een hele mooie zomer!
    Iets om naar uit te kijken, je posts op zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, ist das eine tolle Landschaft!
    Du solltest viel öfter dokumentieren, wie du alles machst! Gefärbter Schaum... diese Technik kenne ich gar nicht!
    Es freut mich, dass es auch bei dir wieder klappt mit den Mails - es ist doch viel lebendiger mit dem Bloggen!
    Liebe Grüße Ulrike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor.
    Bij mij is het niet gelukt.....bah.
    Ik ga het nogmaals proberen, op een andere manier, kijken of het dan lukt om mail te ontvangen.
    Tot gauwwwww.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oh, hoe jammer ! Bij mij lukte het eerst ook niet, maar na de derde keer wél ! Nog niet wanhopen,dus ! A

      Verwijderen
  5. Prachtig zeg, wat ziet deze bladzijde van jouw kalender er mooi uit. Geniet van de zomer, dat lukt momenteel vast prima met dit mooie weer :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig is ook deze maand, heel creatief en artistiek!!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.