zondag 6 mei 2018

mark makings with giant brush

Een tijdje geleden kreeg ik van een vriendin deze gigantische borstel.
Misschien wel leuk voor markmaking ? Eens uittesten dus.

I got this giant brush from a friend a while ago. Maybe a good idea for markmaking ?
So, this had to be tested...

mijn nieuwe grote vriend - the sheer size of the fella !


 Buiten op de tuintafel een grote plastiek gelegd met daarop een groot wit blad om op te experimenteren met deze reuze-borstel gedoopt in zwarte, Indische inkt.

These are some of the results after experimenting with the giant brush with black Indian ink on our garden table.
















Over het algemeen vond ik de subtiele lijntjes nog het mooist . Daarmee bedoel ik; de lijntjes die de borstel maakt als de inkt bijna op is.
De eerste 2 structuren (als de borstel nog vol zit met inkt) vind ik minder geslaagd.

I didn't like the first 3 in particular, because the brush was still full- loaded with ink, so: too 'black', but as soon as the brush was running out of ink, the lines became more subtle and interesting. Maybe nice for a background ?

5 opmerkingen:

  1. Ik ben het met je eens, er komen wel een paar mooie structuren uit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het allemaal wel bij je passen.
    Ja, de fijne lijntjes zijn inderdaad het mooist, maar misschien komt dat ook omdat je zwart gebruikt hebt.
    Een kleurige inkt doet liever aan denk ik, dan zxijn de dikkere strepen ook vast mooi.
    Leuk om achtergrondjes te maken met deze kwast.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Das ist ein ganz toller Hintergrund, liebe Annick! Bitte weitermachen :))
    Herzliche Grüße aus Hamburg
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is heel gaaf en verrassend. Zwart-wit is zowiezo al heel erg mooi, qua contrast!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dein dicker Pinsel macht sehr coole Farbzeichen, gefällt mir!
    LG Ulrike

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.