woensdag 7 februari 2018

one of those days


 Het is echt niet zo dat een voormiddag werken/oefenen altijd tot een afgewerkt resultaat leidt.
 Daar zie je hier vandaag een voorbeeld van !

Ik ben bezig geweest met eerst de losse stukken tekst uit te schrijven en nadien een paar losse woorden eruit met een dikkere pen, maar het wilde niet zo goed lukken én de inkt wilde maar niet goed drogen en ach, misschien was het gewoon mijn dagje niet ?

In dat geval, forceer ik meestal niets en laat ik het gewoon zo.
Ik probeer later wel opnieuw hier nog een leuke compositie mee te maken.


Things are not always going to plan.
One morning of practice does not always lead to a finished piece of work and this is a good example of that!
I had first tried to write the pieces of text I wanted and then a few loose words with a thicker (pilot) pen, but the 'flow' didn't come, the ink didn't want to dry fast enough and well, maybe, it just wasn't 'my day' after all....
On days like these, I usually don't force things to happen and just let it be.
I'll try again later to make a composition with these elements that works !





Wél vond ik nog een leuke quote op Pinterest (auteur onbekend) :

I did find a nice quote on Pinterest, though (author unknown) :








4 opmerkingen:

  1. Soms heb je van die dagen hè? Herkenbaar, verstandig om het even te laten rusten.
    En die quote? Dat is een goeie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel slim om dan maar te stoppen. Wordt vanzelf een keer wel jouw dag ;-) Mooie quote trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb meer van die dagen dan andere. Maar op de één of andere manier krijg ik toch ook wel iets afgewerkt. Zolang we ons er maar goed bij voelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, zulke dagen... ik herken ze! En je quote toverde meteen een glimlach op mijn gezicht!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.