zondag 17 september 2017

the (Flint)stones

 Ook nog een opdracht van het zomerproject; een opdracht van Mieke: doe alsof je een steenkapper bent. Schrijf je woord uit in een toepasselijk lettertype. Je potlood/pen is je beitel. Je papier is een stenen ondergrond.

Another assignment in the summer project series, one by Mieke: pretend to be a mason/stonecutter. Write your word in an appropriate font. Your pen or pencil is your chisel and your paper is the stone background.

En terwijl ik het woord 'stones' aan het schrijven was, moest ik plots denken aan één van mijn favoriete TV-programma's van vroeger: The Flintstones met natuurlijk Fred en Barney als mijn 2 'helden' van toen:

And while I was writing the word 'stones' , I suddenly had to think about my favourite TV-programme when I was (a lot !) younger: The Flintstones, with 2 of my heroes: Fred and Barney

Fred en Barney


6 opmerkingen:

  1. Prachtig, die getekende "stenen" letters! En erg grappig, die toevoeging...
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ja... die kenne ich noch...
    schöne Idee...

    LG ARDT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi zeg, zoals jij die stenen èn letters hebt getekend, het is net echt.
    Ja, de Flintstones, ik ken ze ook nog. Mijn tante had een hond, die was vernoemd naar Pebbles!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je voor deze opdracht de Flintstones van stal hebt gehaald! Mooie uitwerking, gaaf gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk deze gebeitelde letters.
    En ja de Flitstones dat roept herinneringen op. Jabbedabbedoe!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Taak briljant vervuld!
    En de mannen zien nog steeds precies hetzelfde als voorheen, toen ik nog klein was ;)
    XO
    Sylwia

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.