zondag 30 april 2017

black and red harmonicabook


Voor een verjaardag wilde ik graag nog eens een leporello-boekje maken.
Ik vond niet meteen de inspiratie (en de tijd) om aan een volledig nieuwe achtergrond te beginnen en toen dacht ik aan het boek dat ik vorig jaar op stage maakte klik hier
Ik vond hiervan nog een restje in een schuif, nét genoeg voor wat ik nodig had !

I wanted to make a harmonica booklet for someone's birthday, but didn't find the necessary inspiration and time to start a completely new background for it. So I used a leftover paper from a book I made last year in August click
 





Het papier gaf wel geen mooie vouw, als je begrijpt wat ik bedoel, dus ik sneed de bladzijden los en maakte in rood papier zelf de 'scharnieren'.
Nog een verjaardagswens erop voor de jarige en klaar !

Unfortunately the folds of the paper were not very nice, so I cut the paper loose and made my own paper 'hinges'.
Finished with a birthday wish and ready !



6 opmerkingen:

  1. Prachtig! Het papier is super en die rode scharniertjes zijn zo'n accent dat het een heel eigen karakter geeft.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een bijzonder mooi boekje. De rode scharniertjes maken het extra gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat je moest doen uit noodzaak werd een heel mooi detail. Dat ga ik onthouden, zo'n scharniertjes!
    Wat een voorrecht om zo'n kaart te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart, mooie achtergrondjes en dat rood is zo een lek detail!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een aparte kaart weer.
    Ik herken hem direct als een kaart van jou.
    Heel mooi, door zijn eenvoud (lijkt het, maar ik begrijp echt wel dat het lang niet zo eenvoudig is hoor.)

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.