woensdag 18 januari 2017

filled with nostalgia - alles is heimwee

Tussen de feestdagen door had ik ook nog eens wat tijd om een werk op doek te maken.
Het doek is rechthoekig van vorm en daardoor zijn de mogelijkheden wat beperkter. Daarom hield ik het ontwerp simpel.
(Ik had wel beter een donkere achtergrond gekozen ,merk ik nu, want grijs op grijs....)




During the Christmas holidays, I had some time to do another 'bigger' work again; this grey canvas.
Because of the shape I kept it clean and simple.



Annick

5 opmerkingen:

  1. Waw, prachtig! Ik kijk mijn ogen uit... Je letters zijn super en het reliƫf vind ik ook heel tof. Het is inderdaad misschien niet heel contrasterend, maar anderzijds is die zachte uitstraling ook wel heel mooi...
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow! Dat was wat ik dacht toen ik dit zag. Mijn voorgangers dus blijkbaar ook! Gr. Syl(via)

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.