vrijdag 8 juli 2016

en ja, hoor: nog eentje ! - And yes: another one!

Wat verjaardagen betreft, zijn juni en juli drukke maanden hier.
Bij deze liet ik me inspireren door de spaanse kunstenaar Chillida.

Eerst tekende ik een abstracte regel in redispen, waarvan ik een malletje maakte(zodat ik ze later ook nog kan gebruiken) . Deze (onleesbare) basisregel kan zowel horizontaal als verticaal gebruikt worden( hangt van je kaartformaat af) en op een ander deel van de kaart plaatste ik dan het tekstvlak.

We always have a lot of birthdays in June and July. So, I needed two more; one for a friend, one for my nice. Inspiration came from the Spanish artist Chillida.

First I drew this abstract line , of which I made some kind of 'mould' ,with a redispen. In this way you can always make use of it later . The illegible line can be placed horizontally as well as vertically. This depends on your card size. I wrote the text on another place on the card. (trying to find the right balance for it)





Deze 2 zijn voor een nichtje en een vriendin.

Gelukkige verjaardag, meisjes ! Happy birthday, girls !


Annick

3 opmerkingen:

  1. Mooi zo'n abstracte regel. Prachtige lay-out ook bij beide kaartjes. En je hebt een heel tof pennenhoudertje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waar haal je toch altijd die inspiratie. Mooi

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.